Deelnemen aan Zeeland Informatie

Deelnemen aan Zeeland Informatie

Vergroot je zichtbaarheid op Internet door samen te werken met andere Zeeuwse ondernemers

Collectieve Marketing

Deelnemen aan Zeeland Informatie betekent winst op alle fronten.
Als partner van Zeeland Informatie zetten we jou digitaal in de schijnwerpers.
Met een eigen presentatiepagina op dit Zeeuwse platform. Over jouw bedrijf, winkel of organisatie.
Bovendien draag je bij aan de collectieve marketing en promotie van de provincie Zeeland en de Zeeuwse gemeenten.

Het is die collectiviteit op provinciaal niveau die de promotie van jouw onderneming sterk maakt.
Want Zeeland is met zijn inwonersaantal slechts een halve grote stad.
Een vermelding op een klein lokaal platform in Zeeland heeft weinig tot geen effect. De inwoners van je stad of dorp weten over het algemeen toch wel wat zich daar afspeelt.
Deelname aan Zeeland Informatie geeft naast de noodzakelijke lokale aandacht ook maximale attentiewaarde binnen en buiten de provincie.

Let eens op het verschil in oppervlak en aantal inwoners met bijvoorbeeld Rotterdam.
Zeeland heeft een oppervlak van 2.934 km² met een aantal inwoners van 382.304.
Rotterdam is 325,8 km² groot en heeft 644.618 inwoners.

De digitale presentatie van Zeeland als één groot winkelcentrum, één groot toeristisch gebied en één groot bedrijvenpark, geeft jouw bedrijf een veel grotere impact op internet.

Door samen te werken binnen het grotere geheel van de Zeeuwse ondernemers, maak je gebruik van elkaars sterke punten.
Juist daarom is het platform van Zeeland Informatie zeer belangrijk voor de promotie van jouw (lokaal gevestigde) bedrijf op internet.

Jouw Presentatiepagina

De presentatiepagina over jouw bedrijf wordt op verschillende manieren uitgelicht.
Ten eerste als landingspagina met een uitgebreide omschrijving, alle gegevens, foto’s en video. Zodat deze goed te vinden is bij Google.
Bovendien vermelden wij alle partners op aparte pagina’s per gemeente waar zij gevestigd zijn.
En dan wordt jouw presentatiepagina ook nog weergegeven op de pagina’s waar de bedrijven per branche worden gerangschikt.
Drie vermeldingen op het platform. Zodat je bedrijf altijd gevonden wordt.

Social Media

Natuurlijk is Zeeland Informatie actief op alle Social Media kanalen.
Het is erg populair, maar heeft enkele grote nadelen.
Zo is het bereik van content al jaren aan het afnemen. Een bericht op Facebook bereikt nog geen 2% van je vrienden en volgers.
En het wordt steeds minder. Ook op andere kanalen zoals Instagram.
Verkijk je ook niet op het aantal likes. Het zegt niets over de kwaliteit en de impact van je bericht.

Nieuwsbrieven

Zeeland Informatie vermeldt jouw gegevens op een eigen locatiepagina op de website, nodigt je uit voor diverse netwerkbijeenkomsten en verzendt maandelijks partnernieuwsbrieven. Zo houden we je op de hoogte van de laatste nieuwe ontwikkelingen en trends in de provincie. 

Online vermelden wij op diverse kanalen welke evenementen in Zeeland plaatsvinden, en waar bezoekers aan leuke activiteiten kunnen meedoen.
Hiervoor kunt je jouw input aanleveren over activiteiten en evenementen voor de maandelijkse consumentennieuwsbrief

Acties

Ook organiseren wij regelmatig winacties rondom bepaalde thema’s. Met prijzen die door partners ter beschikking worden gesteld.
Heb je zelf een actie of een aanbieding?
Laat het even weten. Dan besteden we ook hier aandacht aan.
Op de website en via de Social Media kanalen.

Content

De gehele productie voeren we zelf uit. Je hoeft dus niets zelf te doen.
Tekst

De teksten worden geschreven op basis van de door jou aangeleverde informatie. Op zo’n wijze dat ze op een ultieme manier zijn geoptimaliseerd voor Google en andere zoekmachines. (Ja, er is meer dan Google!)
De teksten zijn geschreven volgens de regels voor communicatie op internet.

Fotografie

De fotografie is van professionele kwaliteit.
Exclusieve foto’s die voor een eigen look en feel van je presentatiepagina garant staan.

Dus we gebruiken geen stockfoto’s of foto’s die je leverancier aan al zijn relaties beschikbaar stelt.
En al helemaal geen kiekjes die even snel met de telefoon zijn gemaakt.
We leveren serieus werk, waar aandacht aan besteed is.

Video

The world of visual storytelling is bigger, brighter, better and bolder than ever.

Video is hot. Video is een must. Maar video is hoofdstuk apart.
Het is in principe duur om een goede video te laten maken. Daar brengen wij voor de partners van Zeeland Informatie verandering in.
We maken geen video’s met een smartphone of tablet. Er wordt met hoogwaardige, professionele apparatuur gewerkt.
Voor het editten gebruiken we professionele software.
We maken korte, krachtige video’s waarin we je bedrijf perfect in beeld brengen.
De video’s worden op onze eigen kanalen verspreid. Dit zijn o.a. Zeeland Informatie, Facebook, YouTube, Zeelandnet.
Nog meer extra aandacht voor jouw bedrijf dus.

Digitale Marketing

Zeeland Informatie werkt volgens het principe van Marketing 4.0.
Zoals iedereen weet, zoekt de consument (B2C of B2B) op internet als hij of zij een vraag heeft, iets wilt kopen, uit eten wilt of iets zoekt om te gaan doen.
Men begeeft zich in het traject van de Costumer Journey. De 5 A’s.

Aware – Appeale – Ask – Act – Advocate

  • Aware – De klant komt via de zoekmachines op duizenden webpagina’s en berichten.
  • Appeale –  Men maakt een shortlist van datgene wat het meest aanspreekt.
  • Ask – Zoeken op Social Media en vergelijkingssites naar reacties en beoordelingen.
  • Act – Men gaat over tot conversie.
  • Advocate – Aan de hand van de opgedane ervaringen wordt men ambassadeur van het bedrijf.
Dit laatste is belangrijk. De Advocates worden jouw ambassadeurs. Ze vertegenwoordigen jouw bedrijf met positieve reacties.
 
De Ozone
 
Drie belangrijke bronnen brengen de internetbezoekers van Awareness naar Advocate. Deelnemen aan Zeeland Informatie de 3 O's

De 3 O’s
.
Het is de bedoeling om relaties van Aware naar Advocate te krijgen.
Dit kan met own influence, others influence en outer influence.
De eerste twee heb je in eigen hand.
Outer influence is moeilijk beïnvloedbaar. 
 
Internet speelt dus een cruciale rol om in contact te komen met potentiële klanten.
Hierbij spreken we over touchpoints.
Iedere keer dat men jouw bedrijf tegenkomt is belangrijk; Fysiek (in de winkel, op een beurs), Print (door een advertentie, met een flyer), Digitaal (op de website, via een mail, Facebook, YouTube, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram), of op een andere manier (mond op mond tijdens een feestje, een netwerkbijeenkomst, in de kantine op het sportveld).
Internet speelt hier een hoofdrol. En als partner van Zeeland Informatie heb je onmiddelijk heel veel touchpoints.

Neem deel en profiteer

Met de aangeleverde content van alle partners bereiken we inmiddels duizenden unieke bezoekers per maand!

Neem deel aan dit Zeeuwse collectief, deel jouw evenementen of activiteiten. Profiteer mee van de gezamenlijke promotie van jouw bedrijf.
Je krijgt ook een exclusief voor jouw bedrijf gemaakte unieke prent van Leuntje en Merien door Jan Willem Hament.
Ingelijst op A-4 formaat. Voor op een mooi plekje in je winkel of op kantoor.

Heb je interesse in ons partnerprogramma en wil jij actief deelnemen aan onze campagnes?
Zeeland Informatie helpt bij het optimaliseren van de Costumer Journey. Met jouw verkooppunt als bestemming.
Wij komen graag vrijblijvend bij je langs. Leggen je alles uit.
De verschillende mogelijkheden. Hoe het werkt. Wat de effecten zijn. En wat het gaat kosten.
En we laten je de voorbeelden zien. Hoe je een succesvolle digitale marketingcampagne met Zeeland Informatie kunt voeren.

Reageer